rnp
LV RU

N.Ušakovs uzdod veikt RNP klientu centru darbinieku atestāciju

13.06.2012
N.Ušakovs uzdod veikt RNP klientu centru darbinieku atestāciju
Foto: F64

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs uzdevis apvienotās namu pārvaldes SIA „Rīgas namu pārvaldnieks" vadībai veikt uzņēmuma klientu apkalpošanas darbinieku atkārtotu atestāciju.

 

„Pēdējā laikā esmu saņēmis sūdzības no rīdziniekiem par to, ka nav iespējams sazvanīt namu pārvaldes klientu apkalpošanas centrus. Tas nav pieļaujams. Tāpēc „Rīgas namu pārvaldniekam" uzdots veikt darbinieku atkārtotu atestāciju un nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu," norāda N.Ušakovs.

 

„„Rīgas namu pārvaldniekam" arī jāievieš regulāra klientu apkalpošanas kvalitātes kontroles sistēma," uzsver domes priekšsēdētājs.

 

Lai uzlabotu uzņēmuma pieejamību klientiem, apvienotajai namu pārvaldei ir uzdots izveidot vienotu zvanu centru, tam jāsāk darboties tuvāko mēnešu laikā. Līdz ar vienotā zvanu centra izveidi ikvienam klientam būs nodrošināta iespēja nekavējoties sazināties ar uzņēmumu par jebkuru jautājumu.

 

Pašlaik SIA „ Rīgas namu pārvaldnieks" ir 17 klientu apkalpošanas centri dažādos Rīgas mikrorajonos.

 

Informāciju sagatavoja Anna Kononova, tālr. 67026046, 29213451

 

 

Jaunākie raksti

Pakalpojumu piegādes pārtraukumi

19.10.2019 (13.00) līdz 19.10.2019 (18.00)
Ūdens padeves pārtraukums un dzeramā ūdens padeves pārtraukums (ūdensvada skalošanas darbi)
Gaujas 13; Tēraudlietuves 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 8a; 9; 10; 10a; 11; 12; 14; 16; 18
19.10.2019 (9.00) līdz 19.10.2019 (20.00)
Aukstā ūdens padeves pārtraukums
Dzirciema iela 61
19.10.2019 (9.00) līdz 19.10.2019 (20.00)
Ūdens padeves pārtraukums
Iļģuciema iela 3,3a, Dzirciema iela 57,59,59a,61,60,65,67,69,71