Become our customer
Self service portal E-manager
Information line 8900

Četri veidi, kā ērti iesniegt ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus

Saudzējiet dabu un izvēlieties kādu no četriem veidiem, kā ērti un vienkārši iesniegt ūdens patēriņa skaitītāju (ŪPS) rādījumus:

1) Vortālā www.e-parvaldnieks.lv BEZ REĢISTRĒŠANĀS, norādot tikai rēķina datus. Instrukcija – šeit;

2) Vortālā www.e-parvaldnieks.lv AR REĢISTRĒŠANOS, kā dzīvokļa īpašnieks vai īrnieks. Instrukcija – šeit;

3) Nosūtot ar SMS starpniecību. Instrukcija – šeit;

4) Pašapkalpošanās kioskos SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” Klientu apkalpošanas centros*. Instrukcija – šeit.

Kioski klientiem pieejami Brīvības ielā 49/53, Mārtiņa ielā 7 (2 kioski), Maskavas ielā 168, Pārslas ielā 10, Tilta ielā 11 k-1, Zebiekstes ielā 8 (2 kioski), Rīgā.