No šodienas – 3. septembra, darbu atjaunotās telpās sāk viens no apmeklētākajiem “Rīgas namu pārvaldnieks” klientu apkalpošanas centriem Mārtiņa ielā 7, Rīgā.
Uzņēmums ik dienu cītīgi strādā pie tā, lai klientu ērtībām arvien vairāk uzlabotu vidi un pilnveidotu servisu – iepriekš klientu centra telpas Mārtiņa ielā 7 nebija pietiekami plašas un mūsdienīgi aprīkotas, kas bieži vien varēja radīt neērtības uzņēmuma klientiem. Tāpēc ir veikti klientu centra telpu pārcelšanas un atjaunošanas darbi – telpas ir plašākas, gaišākas un ar vairākām ērtībām. Turpmāk klientu centrā būs rindotājs, uzstādīti vairāki uzgaidīšanai paredzēti krēsli, kā arī palielināts klientu apkalpošanas speciālistu skaits, lai apkalpošana notiktu raitāk un klientiem būtu jāgaida iespējami mazāk.
Klientu centra atklāšanas pasākumā piedalījās gan uzņēmuma klienti, māju pilnvarotie pārstāvji, uzņēmuma speciālisti un valde, kā arī citi pasākuma viesi.
“Rīgas namu pārvaldnieks” klientu apkalpošanas centros 2014.gadā apkalpoti teju 185 000 klientu. Savukārt šogad Mārtiņa ielā 7 apkalpoti jau 30 000 klientu. “Rīgas namu pārvaldnieks” ir 12 klientu apkalpošanas centri visā Rīgas pilsētā. Neatkarīgi no tā, kurā pilsētas rajonā atrodas klienta mājoklis, ar jautājumiem var vērties jebkurā tuvākajā klientu apkalpošanas centrā, jo uzņēmumā ir gan vienota informācijas datubāze un pieejamība speciālistiem, gan arī vienoti klientu apkalpošanas standarti.
Klientu un māju pilnvaroto pārstāvju apkalpošanai paredzētas piecas apkalpošanas speciālistu vietas. Klientu centra Mārtiņa ielā 7, Rīgā, darba laiks:
Ieskats klientu centra atklāšanā FOTOGALERIJĀ.