Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

3 soļi, lai iesniegtu ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus kioskā

2019-10-22

1. solis.

Lai iesniegtu savus ūdens patēriņa skaitītāju (ŪPS) rādījumus kioskā, ievadi savu klienta kodu.

2. solis.

Ievadi ŪPS rādījumus formā, kas atrodas labajā pusē. Pēc rādījumu ievadīšanas, ar peles kursoru nospied pogu “Apstiprināt”.

3. solis.

Ja Jūsu dzīvokļa īpašumā ir vairāk kā viens ŪPS, ievadi arī pārējo ŪPS rādījumus, noklikšķinot uz katra skaitītāja Nr. un labajā pusē ievadot rādījumus (visiem laukiem jābūt aizpildītiem)! Lai rādījumi, tiktu iesniegti, katru reizi tie jāapstiprina, nospiežot ar peles kursoru noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt”. Pēc rādījumu apstiprināšanas, zem skaitītāja nr. parādīsies šī mēneša rādījumi un patērētais ūdens daudzums. Lūgums pārbaudīt, ka esi korekti iesniedzis rādījumus! Kad visu ŪPS skaitītāju rādījumi iesniegti, labajā pusē parādīsies paziņojums par to, ka visiem ŪPS rādījumi ir iesniegti. Ja pamanāt, ka kādam ŪPS esat iesniedzis nepareizus rādījumus – lai tos izlabotu, nospied uz skaitītāja numura, ievadi korektu rādījumu un nospied pogu “Apstiprināt”. Kad esi ievadījis rādījumus un pārbaudījis to korektumu, nospied pogu “Pabeigt”.

Ja kiosks netiek lietots 60 sekundes, automātiski tiek pārtraukta darbība un Jums ŪPS iesniegšana jāsāk no jauna.