Cienījamie klienti,
Šī ir otrā reize, kad man ir gods Jūs uzrunāt Ziemassvētku priekšvakarā. Rūpīgi izvērtēju aizvadīto gadu, – tas nebija kā viegla pastaiga pa parku – bija gan sasniegumi, gan izaicinājumi, gan skaidra vīzija, ka nākotnē katram no Jums vismaz mazliet iesaistoties, Jūsu dzīves vide uzlabosies.
Sākumā izsaku Jums pateicību par to, ka esat RNP klienti, par man doto iespēju sadarboties ar Jums, kopā paveicot Jums nepieciešamo.
Šogad personīgi esmu saskāries gan ar vienkāršām, gan sarežģītām problēmsituācijām. Nereti šie gadījumi prasījuši manu un RNP darbinieku spēku apvienošanu.
Ikreiz, kad pievēršos problēmsituācijām pats personīgi, man ir iespēja paraudzīties uz uzņēmumu mūsu klientu acīm, tāpēc katra mūsu savstarpējā saziņa ir mūsu kopēja iespēja pilnveidot RNP darbu. Pārvaldnieka darbs nav pastaiga ziedošu rožu dārzā, jo klientu uzdevumi ne vienmēr ir izpildāmi nekavējoties, ne vienmēr ir uzreiz pieejams finansējums, ne vienmēr iespējams saņemt atbalstu no dzīvokļu īpašnieku vairākuma arī labām, loģiskām idejām, tostarp visai mājai izdevīgiem risinājumiem.
Taču ir vairāk nekā skaidrs, ka ar katru nākamo dienu mēs spējam piedāvāt labāku pakalpojumu, ka ar katru nākamo dienu mēs esam spēcīgāki, jo kopā mēs varam paveikt gandrīz jebko.
Protams, trauslo uzticēšanos un acīmredzamo sadarbības uzlabošanos šogad satricināja problēmas ar siltuma nodrošināšanu visām mājām apkures sezonas sākumā. Ēku siltumapgādes sistēmas apkalpotāja maiņa no A/S “Rīgas Siltums” uz PS “Siltumserviss Rīga” šogad radīja daudz jautājumu gan mums, gan Jums. Protams, visas problēmu situācijas tika atrisinātas, tomēr tas prasīja vairāk laika, kā līdz šim.
Neierasti lielā problēmu apjoma atrisināšana tik īsā laika sprīdī bija izaicinājums, kas deva papildus motivāciju pieņemt lēmumu par kardināliem uzlabojumiem komunikācijā ar katru no Jums, kas tiks ieviesti jau tuvākajā nākotnē. Mums ir jāmainās līdzi laikam, jānodrošina Jums iespēja operatīvāk saņemt informāciju, pieņemt lēmumus attiecībā uz savu īpašumu. Esmu pārliecināts, ka kopā mēs šos mērķus spēsim realizēt, transformējoties no stabila un droša sadarbības partnera sava īpašuma pārvaldīšanā, par elastīgu un maksimāli efektīvu ēku pārvaldnieku, par labāko un loģiskāko izvēli ēkas pārvaldīšanā. Tā ir mana stingra pārliecība, kas balstās gan līdzšinējā darba analīzē, gan nākotnes iespēju izvērtējumā.
Noslēgumā Jūtos patiesi gandarīts, ka pirmā ar Eiropas Savienības atbalsta finansējumu ALTUM programmas ietvaros renovētā māja Rīgā ir tieši mūsu klientu māja. Apliecinājums, ka klienti spēj vienoties par saskaņotu rīcību savas mājas uzlabošanā un apliecinājums, ka mūsu māju atjaunošanas ekspertu komanda ir profesionāls palīgs klientiem. Esmu priecīgs, ka tas ir tikai sākums, jo gada laikā to ēku skaits, kur klienti ir pieņēmuši lēmumu par sava īpašuma renovāciju, ir pārsniedzis pagājušā gadā pat optimistiskākajās prognozēs klusi piesaukto 100 māju robežu. Tikai atgādināšu, ka ir pienācis laiks pieņemt lēmumu par sava īpašuma renovāciju, jo programmas ar Eiropas Savienības finansējumu Altum ir ierobežots finansējuma apjoms, tāpēc iespēja izmantot ES līdzfinansējumu, lai padarītu savu dzīvesvietu ne vien siltāku un drošāku, bet arī mājīgāku, sarūk. Nāciet pie mums, jautājiet, lemiet, vērtējiet – mēs Jums palīdzēsim padarīt Jūsu māju komfortablāku, drošāku un mājīgāku.
Vēlot priecīgus Ziemassvētkus un Jauno 2019.gadu,
SIA “Rīgas namu pārvaldnieks”
Valdes priekšsēdētājs
Aivars Gontarevs