No šā gada 12. oktobra pakalpojumus SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) klientu apkalpošanas centros sniedz tikai drošajā jeb zaļajā režīmā. Tas nozīmē, ka pakalpojumus klātienē var saņemt klienti tikai ar Covid-19 vakcinācijas sertifikātiem*. Sertifikāti ir 100% visiem darbiniekiem, kuri apkalpo klientus. Ieeja klientu apkalpošanas centros ir tikai ar sejas maskām.
Klātienes apmeklējumam nepieciešams iepriekš pieteikties e-pieraksta vietnē https://rnp.reservio.com/ vai zvanot 8900 (informatīvais tālrunis). Lai pieteikuma statuss tiktu apstiprināts, dzīvokļa īpašniekam vai tā pilnvarotajai personai obligāti jānorāda vārds, uzvārds, e-pasts, tālruņa nr., adrese un īss jautājuma apraksts.
Ierodoties klientu apkalpošanas centrā, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam vakcinācijas sertifikātam. Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, apmeklētājiem ir jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi – vilkt sejas masku, ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas.
Personas nedrīkst apmeklēt RNP klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
Klienti, kuriem nav vakcinācijas sertifikāta, saņemt konsultāciju vai iesniegt dokumentus, kas saistīti ar dzīvojamās mājas pārvaldīšanas jautājumiem, var veikt attālināti:
Aicinām klientus sekot līdzi aktuālajai informācijai. Būt saprotošiem, ja zvana gaidīšanas laiks vai atbildes uz e-pastiem/iesniegumiem ir jāgaida ilgāk.
Pateicamies par sapratni!