Ja īpašumā ir problēma, tās operatīvai risināšanai jāziņo avārijas dienestam. Taču, ja problēmas saistītas ar postošiem dabas apstākļiem, tā, iespējams, skar daudzus un var gadīties, ka atbildīgo dienestu ir grūti sazvanīt. Līdz ar to atgādinām, ka avārijas pieteikumus var nodot ne tikai zvanot uz SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) avārijas diennakts bezmaksas tālruni 8000 8989, bet arī ziņot ar virtuālā asistenta Jura starpniecību:
Virtuālais asistents pieteikumu reģistrē un nosūta to atbildīgajiem speciālistiem, ja pilnībā tiek sniegta prasītā informācija un klients saņem apstiprinājumu, ka pieteikums ir nosūtīts.
Pagājušās nedēļas izskaņā bija spēkā oranžās pakāpes brīdinājums par pērkona negaisu Rīgā. Negaisā laikā nolija vairāk nekā puse no mēneša normas un applūda vairākas Rīgas ielas. Negaisa laikā RNP saziņas kanāli, līdzīgi kā citu dienestu zvanu centri, bija pārslogoti. Atvainojamies klientiem par neērtībām, cenšoties šajā laikā sazināties ar mums!
RNP uzskata, ka ir jānodrošina nepārtrauktība saziņā ar mūsu klientiem arī ārkārtas situācijās, tāpēc tiek vērtētas iespējas, kā uzlabot saziņu ārkārtas situācijās, kad visu dienestu avārijas saziņas kanāli strādā paaugstinātas slodzes apstākļos.
RNP turpina digitālo risinājumu pilnveidošanu un plāno jau tuvākajā laikā būtiski paplašināt aplikācijas funkcionalitāti, ietverot daudz plašākās saziņas iespējas!