Saudzējiet dabu un izvēlieties kādu no trim veidiem, kā elektroniski iesniegt ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus.
Vortālā www.e-parvaldnieks.lv
Vortāls pieejams arī mobilajā versijā.
Katru mēnesi no 25. līdz 28. datumam sadaļā “Skaitītāju rādījumi” ievadiet ūdens skaitītāju rādījumus, pārliecinoties par to ievadīšanas korektumu, un apstipriniet tos!
Ar SMS starpniecību
Pakalpojuma pieslēgšanai ir nepieciešams piereģistrēties, nosūtot SMS ar tekstu RNP atstarpe REG atstarpe [klienta_numurs] atstarpe [valoda] uz numuru 123. Piemērs: RNP REG 12345678 LV
Atbildē saņemsiet apstiprinājumu par veiksmīgu reģistrāciju vai iemesla aprakstu, kādēļ reģistrācija nav notikusi. Pēc veiksmīgas reģistrācijas mēneša no 25. līdz 28. datumam varēsiet iesniegt rādījumus, nosūtot uz numuru 123 šādā formā sastādītu SMS: RNP [sk1_nr]=[XX.X1], [sk2_nr]=[XX.X2], [sk3_nr]=[XX.X3], [sk4_nr]=[XX.X4].
Piemērs: RNP 1235=42.45, 1030811=36.51, 1031392=24.10, 1031475=61.94
Nodot var visu skaitītāju rādījumus vienlaicīgi vai arī katru atsevišķi. Skaitītāju numuru norādīšanas kārtībai, sūtot SMS, nav būtiska nozīme. Pareizi sastādītas SMS gadījumā saņemsiet apstiprinājumu par iepriekšējā mēneša patēriņu katram skaitītājam, kura rādījumi tika nosūtīti, vai arī informāciju, ka SMS ir sastādīta nekorekti.
Detalizētāka rādījumu iesniegšana ar SMS instrukcija pieejama mūsu mājas lapā :
www.rnparvaldnieks.lv (RĀDĪJUMU PAZIŅOŠANA SMS).
– Maksa: 0,07 EUR par katru Jūsu nosūtīto SMS (katram no augstākminētajiem pakalpojumiem).
– Pakalpojums pieejams* LMT, Tele2, Bite abonentiem, ja nav slēgti pakalpojumi „Paaugstinātās maksas SMS”.
– Vienam tālruņa numuram var tikt piesaistīti vairāki dzīvokļi.
Klientu apkalpošanas centru kioskos
Lai iesniegtu ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus kioskā katru mēnesi no 25. līdz 28. datumam:
Neskaidrību gadījumā zvaniet uz SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” informatīvo tālruni 8900 vai apmeklējiet sev tuvāko klientu apkalpošanas centru.