Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Aizvien vairāk klientu informācijas ieguvei izmanto digitālos rīkus

2023-06-29

SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) īstenojot digitalizācijas politiku, īsā laika periodā klientiem ieviesis jau divus pašapkalpošanās rīkus – virtuālo asistentu Juri un mobilo aplikāciju RNP. Abi risinājumi jau guvuši atsaucību no klientu puses un snieguši iespēju piedāvāt ātru un nepastarpinātu informācijas saņemšanu lielam klientu skaitam.

 

Kā piemēram, jauno mobilo aplikāciju dažu nedēļu laikā jau izmanto ap 10 tūkst. klientu, lietotāju skaits turpina pieaugt. Aplikācija sniedz iespēju ērti iesniegt ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus, kā arī nodrošina klientu apziņošanu.

 

Savukārt virtuālais asistents “Juris” jau veiksmīgi īstenojis 13 tūkst. sarunu, kuru laikā konsultē klientus par kopības lēmumu pieņemšanu, norēķiniem, īpašumtiesību maiņu, reģistrē avārijas pieteikumu vai nodrošina saziņu ar klientu centru. Šobrīd, turpinot savu attīstību, virtuālais asistents spēj atpazīt konkrēto RNP klientu, uzrunāt vārdā, kā arī kopumā identificēt ar klientu saistīto informāciju, kas nozīmē  precīzu un visaptverošu rēķina analīzi, t.sk. rēķinu pozīciju salīdzināšanu.

 

RNP valdes locekle Laila Keisele: “Jauno digitālo risinājumu ieviešana sniegusi iespēju atbildēt klientiem ievērojami ātrāk. Kā arī nodrošināt nepastarpinātu informācijas iegūšanu par savu īpašumu, neiesaistot speciālistus, kas, protams, ir būtisks cilvēkresursu ietaupījums. Pusgada laikā no klientiem saņemto ienākošo vēstuļu apjoms sarucis par 33%. Savukārt virtuālais asistents Juris tagad spēj atbildēt arī angļu valodā, kas ir papildus tuvāks solis mūsu klientiem. Šādi risinājumi ilgtermiņā sniedz vairākus ieguvumus, bet, galvenokārt, ļauj ietaupīt laiku un finanšu resursus, bet klientu servisu padarīt ātru un kvalitatīvu. Kā piemēram, drukas rēķinu apjoms samazināts par 90 tūkst., šobrīd tikai 15% RNP klientu saņem drukātus rēķinus.”

 

SIA “Tilde” valdes priekšsēdētājs Artūrs Vasiļevskis: “RNP virtuālā klientu atbalsta darbinieks apguvis jaunas iemaņas, kas nodrošinās iespēju sniegt autentificētiem lietotājiem personalizētu informāciju un atbalstu. RNP sarunbota funkcionalitātes papildinājumi apliecina inovatīvu pieeju saziņas mākslīgā intelekta risinājumu izmantošanā, kas ir savā ziņā unikāla ne vien Latvijas, bet arī Baltijas un Eiropas mērogā. Un Tildei ir patiess prieks par iespēju veidot šādus inovatīvus risinājumus sadarbībā ar RNP, nodrošinot tā klientiem jaunu lietotāja pieredzi. Mēs ticam, ka ar šo mākslīgā intelekta valodas tehnoloģiju izmantošanas iespējas ne tuvu nav izsmeltas, un sadarbībā veidosim arvien jaunas iespējas un paplašināsim virtuālā asistenta sniegto pakalpojumu klāstu.”

 

Vienlaicīgi ar citiem digitalizācijas projektiem, RNP jau jūlija mēnesī uzsāks digitālu darba uzraudzības sistēmas ieviešanu, kas ļaus veiksmīgi plānot un uzraudzīt veikto darbu izpildi, to kvalitāti, kā arī nodrošinās efektīvu darbu izpildes plānošanu apsaimniekotajās ēkās. Šis risinājums sniegs iespēju klientiem sekot līdzi darbu izpildes statusam viņu īpašumā.