Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Akcija "Uzslavē labu servisu" turpinās!

2016-03-14

Atgādinām, ka marts ir pasludināts par labā servisa mēnesi, tāpēc līdz 31. datumam ir iespējams paust savu viedokli un piedalīties balsojumā, atzīmējot klientu apkalpošanas centru, informatīvo tālruni 8900 vai vortālu www.e-parvaldnieks.lv, kas sagādājis pozitīvu pieredzi saņemtajā klientu servisā.

Uzslavēt klientu servisu iespējams divos veidos:

  • Klātienē – 11 “Rīgas namu pārvaldnieks” klientu apkalpošanas centros;
  • Attālināti balsojot – aizpildīt iesnieguma formu iespējams ŠEIT.

Būsim pateicīgi dzirdēt arī ierosinājumus un atsauksmes par sniegtajiem pakalpojumiem! Sūtiet e-pastu uz rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv vai aizpildiet elektronisko formu ŠEIT (forma atrodama zem biežāk uzdotajiem jautājumiem).

Vairāk par projektu: http://labsserviss.delfi.lv/