Lai nodrošinātu vislabāko lietošanas pieredzi, mūsu vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Jūs varat pieņemt vai noraidīt mūsu sīkfailus, noklikšķinot uz blakus esošajām pogām vai apmeklējot mūsu lapu “Sīkdatņu politika”. Noklusējuma opcija “nepiekrītu” tiek piemērota gadījumā, ja netiek izdarīta izvēle un atteikums neierobežos Jūsu lietotāja pieredzi. Jūs varat atsaukt Jūsu piekrišanu jebkurā brīdī izmainot pārlūka iestatījumus vai dzēšot sīkdatnes. Vairāk informācijas
Otrdien, 3. janvārī, plkst. 13.00 Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs un SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” valdes priekšsēdētājs Ervins Straupe atklāja pirmo pilna servisa klientu apkalpošanas centru iecirknī „Pļavnieki” (A.Deglava ielā 106/4, Rīgā).
Lai paaugstinātu klientu apkalpošanas kvalitātes kontroli, tajā tiks veikts nepārtraukts video un audio ieraksts. „Pļavnieku” iecirknī iedzīvotājus apkalpos trīs klientu apkalpošanas speciālisti.
SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” par vienu no saviem ilgtermiņa attīstības uzdevumiem ir izvirzījis augsta līmeņa klientu apkalpošanas servisa izveidošanu. Neatkarīgi no tā, vai klients vērsies personīgi, telefoniski vai rakstiski, klientu servisam ir jānodrošina ātra, efektīva un izsmeļoša informācijas apmaiņa un atbilstošu pakalpojumu saņemšana. SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” plāno arī citus klientu apkalpošanas centrus pārveidot par pilna servisa centriem.
SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” apsaimniekotajās mājās ir aptuveni 180 000 klientu, iecirknis „Pļavnieki” apkalpo 18 790 klientus.