Esam paplašinājuši autorizācijas veidus vortālā www.e-parvaldnieks.lv! Klientiem ir iespēja autorizēties, izmantojot ne tikai internetbanku pakalpojumus – tagad arī izmantojot eID sistēmu (e-paraksts). Klientu ērtībām vortālā pieejams arī apraksts, kā pareizi lietot eID sistēmu.
Autorizētiem vortāla www.e-parvaldnieks.lv lietotājiem – identificētiem dzīvokļu īpašniekiem, vortālā ir iespēja izmantot vairāk sadaļas, nekā lietotājiem, kas autorizāciju nav veikuši. Pieejami dati par māju, tai skaitā mājas pārvaldīšanas un apsaimniekošanas tāmes un ikgadējie finanšu ieņēmumu un izdevumu pārskati.
Kā sākt lietot eID? Informācija pieejama ŠEIT.
Kāpēc ir svarīgi identificēt dzīvokļa īpašnieku attālināti?
Mums, kā mājas pārvaldniekam, ir jāpārliecinās, ka informācijas pieprasītājs ir tiesīgs šo informāciju saņemt. Ka informācijas pieprasītājs tik tiešām ir dzīvokļa īpašnieks, nevis kāda trešā persona, kura, iespējams, vēlas iegūt informāciju par īpašnieku vai dzīvokļa īpašumu savtīgu vai ļaunprātīgu motīvu vadīta.
Atgādināsim, ka informāciju un datus par māju tiesīgs saņemt tikai dzīvokļa īpašnieks vai dzīvokļa īpašnieka pilnvarotais pārstāvis. Klātienē – klientu apkalpošanas centros, par to varam pārliecināties, kad dzīvokļa īpašnieks uzrāda personu apliecinošu dokumentu, līdz ar to varam droši sniegt klientam pieprasīto informāciju, arī par mājas finanšu līdzekļu pārskatu, uzkrājumu u.tml. Savukārt attālināti – bez autentifikācijas, mēs nevaram būt pārliecināti par personas identitāti, kas informāciju vēlas saņemt elektroniski.
Ko darīt, ja neizmantoju vortālā šobrīd 2 pieejamo banku pakalpojumus, kā arī neizmantoju eID?
Šobrīd veicam pārrunas ar 3 bankām, lai tuvākajā nākotnē būtu pieejama lietotāja autentifikācija kopumā ne mazāk kā ar 5-6 bankām. Pārrunu un vienošanās process, lai nodrošinātu mūsu klientiem šādu iespēju, var būt sarežģīts un laikietilpīgs, taču, neskatoties uz to, esam ceļā uz sadarbības līgumu noslēgšanu ar vēl 2-3 bankām. Tas var aizņemt vēl mazliet laika, tāpēc lūdzam Jūsu sapratni un iecietību!
Nepieciešamo informāciju dzīvokļa īpašnieks var saņemt arī klātienē jebkurā no mūsu 11 klientu apkalpošanas centriem visā Rīgas pilsētā!
Vēršam uzmanību, ka SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” neatbild par sistēmas eID darbību, ja tās darbība ir traucēta eID lietotāja pusē.