No 2021. gada 21. oktobra uz nenoteiktu laiku pakalpojumu saņemšanai klātienē SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) Klientu apkalpošanas centros (KAC) mainīts darba laiks (izņemot Rīgas klientu centrā (RKC), kas atrodas Brīvības ielā 49/53):
Visos KAC klientus pieņem pēc iepriekšējā pieraksta, piesakoties e-pieraksta vietnē https://rnp.reservio.com/ vai zvanot 8900.
Klienti bez iepriekšējā pieraksta netiks pieņemti.
Lai pieteikuma statuss tiktu apstiprināts, dzīvokļa īpašniekam vai tā pilnvarotajai personai obligāti jānorāda vārds, uzvārds, e-pasts, tālruņa nr., adrese un īss jautājuma apraksts.
Klientu apkalpošana tiks nodrošināta epidemioloģiski drošā vidē. Tas nozīmē, ka pakalpojumus klātienē varēs saņemt personas, kuras ir pilnībā vakcinētas pret Covid-19 infekciju vai to pārslimojušas pēdējā pusgada laikā. Pirms pakalpojuma saņemšanas katram klientam tiks pārbaudīts vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts. Kopā ar sertifikātu jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – ID karte vai pase.
RNP atgādina, ka KAC var apmeklēt, lietojot mutes un deguna aizsegu. Klientiem, kuri prasības neievēro, ienākt telpās ir aizliegts. Tāpat klientiem KAC ir jāapmeklē pa vienam, izņemot personas, kurām nepieciešama asistenta palīdzība vai kurām ir objektīvas grūtības saņemt pakalpojumu vecuma vai funkcionālo traucējumu dēļ. Ja ir noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai izolācija, vai ir elpceļu infekcijas saslimšanas pazīmes, lūdzam KAC neapmeklēt.
Konsultācijas laiks – ne ilgāks par 15 minūtēm. Klienti KAC tiks ielaisti tikai pieraksta kārtībā, un lūgums ierasties ne ātrāk kā 5 minūtes pirms pieraksta. Aicinām jau laicīgi sagatavot visus nepieciešamos dokumentus iesniegšanai KAC.
Klientu pieņemšana tiek organizēta atbilstoši valstī noteiktajām epidemioloģiskās drošības prasībām un Slimību profilakses un kontroles centra rekomendācijām, t.sk. virsmu dezinfekcija notiek pēc katra klienta. Roku dezinfekcijas līdzekļi būs pieejami arī klientiem.
Lai mazinātu Covid-19 izplatības riskus, aicinām klientus risināt jautājumus attālināti.
Saņemt konsultāciju vai iesniegt dokumentus, kas saistīti ar dzīvojamās mājas pārvaldīšanas jautājumiem, iespēju robežās aicinām izmantot neklātienes apkalpošanas kanālus:
Mūsu mājas lapas sadaļā “Klientiem – Jautājumi/Atbildes” esam sagatavojuši atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.
Aicinām klientus sekot līdzi aktuālajai informācijai. Būt saprotošiem, ja zvana gaidīšanas laiks vai atbildes uz e-pastiem/iesniegumiem ir jāgaida ilgāk kā parasti.
Pateicamies par sapratni!