Lai nodrošinātu vislabāko lietošanas pieredzi, mūsu vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Jūs varat pieņemt vai noraidīt mūsu sīkfailus, noklikšķinot uz blakus esošajām pogām vai apmeklējot mūsu lapu “Sīkdatņu politika”. Noklusējuma opcija “nepiekrītu” tiek piemērota gadījumā, ja netiek izdarīta izvēle un atteikums neierobežos Jūsu lietotāja pieredzi. Jūs varat atsaukt Jūsu piekrišanu jebkurā brīdī izmainot pārlūka iestatījumus vai dzēšot sīkdatnes. Vairāk informācijas
Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs uzdevis apvienotās namu pārvaldes SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” vadībai veikt uzņēmuma klientu apkalpošanas darbinieku atkārtotu atestāciju.
„Pēdējā laikā esmu saņēmis sūdzības no rīdziniekiem par to, ka nav iespējams sazvanīt namu pārvaldes klientu apkalpošanas centrus. Tas nav pieļaujams. Tāpēc „Rīgas namu pārvaldniekam” uzdots veikt darbinieku atkārtotu atestāciju un nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu,” norāda N.Ušakovs.
„„Rīgas namu pārvaldniekam” arī jāievieš regulāra klientu apkalpošanas kvalitātes kontroles sistēma,” uzsver domes priekšsēdētājs.
Lai uzlabotu uzņēmuma pieejamību klientiem, apvienotajai namu pārvaldei ir uzdots izveidot vienotu zvanu centru, tam jāsāk darboties tuvāko mēnešu laikā. Līdz ar vienotā zvanu centra izveidi ikvienam klientam būs nodrošināta iespēja nekavējoties sazināties ar uzņēmumu par jebkuru jautājumu.
Pašlaik SIA „ Rīgas namu pārvaldnieks” ir 17 klientu apkalpošanas centri dažādos Rīgas mikrorajonos.
Informāciju sagatavoja Anna Kononova, tālr. 67026046, 29213451