Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

No 31. jūlija tiek slēgts Klientu apkalpošanas centrs A. Čaka ielā 42

2022-07-06

Klientu apkalpošanas pakalpojuma optimizācijas un darbības kvalitātes uzlabošanas nolūkā no 31. jūlija tiek slēgts Klientu apkalpošanas centrs A. Čaka ielā 42, Rīgā. Tuvākā Klientu apkalpošanas centra pieņemšanas vieta atrodas Brīvības ielā 49/53, Rīgā.

 

Laipni gaidīsim Jūs kādā no mūsu pārējām septiņām Klientu apkalpošanas centru pieņemšanas vietām!

Informācija par Klientu apkalpošanas centru pieņemšanas vietu adresēm un pieņemšanas laikiem pieejama ŠEIT.

 

Atgādinām, ka saņemt konsultāciju vai iesniegt dokumentus, kas saistīti ar dzīvojamās mājas pārvaldīšanas jautājumiem, var izmantot neklātienes apkalpošanas kanālus:

  • zvanot 8900 (informatīvais tālrunis);
  • rakstot uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • sūtot privātu ziņu Facebook vai Twitter;
  • atstājot dokumentus jebkurā RNP Klientu apkalpošanas centra pastkastītē, norādot arī tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • ar pasta starpniecību uz RNP juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.