×
👋 Sveiki, esmu RNP virtuālais asistents Juris. Kā varu palīdzēt?
Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Kā iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus

Ūdens skaitītāju rādītājus jāiesniedz katru mēnesi laikā no 25. līdz 28. datumam.

Ja rādījumus iesniedzat rakstiski uz lapiņas, to jādara ātrāk – no 25. līdz 27. datumam.

Izvēlies sev ērtāko veidu rādītāju iesniegšanai:

  1. Portālā www.e-parvaldnieks.lv BEZ REĢISTRĒŠANĀS, norādot tikai rēķina datus.
    Pamācība – šeit
  2. Portālā www.e-parvaldnieks.lv AR REĢISTRĒŠANOS, kā dzīvokļa īpašnieks vai īrnieks.
    Pamācība – šeit
  3. Mobilajā lietotnē “RNP”. Lai varētu izmantot mobilo lietotni, no sākuma jāreģistrējas kā portāla www.e-parvaldnieks.lv lietotājam.
  4. Iesniedzot aizpildītu specializēto ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu lapiņu, iemetot to RNP speciāli izveidotā kastītē. Lai saņemtu lapiņas, dzīvokļa īpašniekam vai pilnvarotai personai jāatnāk uz klientu apkalpošanas centru vai jāatsūta ar drošu elektronisko parakstu parakstīts iesniegums – tad mūsu darbinieki reizi trijos mēnešos atsūtīs uz dzīvokļa pastkastīti lapiņas nākamajiem trim mēnešiem.
  5. Nosūtot īsziņu.
    Pamācība – šeit
  6. Datoros, kas klientiem brīvi pieejami mūsu klientu apkalpošanas centros

Viedie ultraskaņas skaitītāji

Ja mājas dzīvokļu īpašnieki vēlas, mājā var uzstādīt viedos ultraskaņas ūdens skaitītājus – to rādītāji nolasās automātiski, turklāt tie ir daudz precīzāki. Uzzini vairāk – kas jādara, lai mājā uzstādītu viedos skaitītājus: https://rnparvaldnieks.lv/ipasie-piedavajumi/viedie-udens-skaititaji/

Skaitītāju reģistrēšana pēc verifikācijas

Pēc parasto, mehānisko skaitītāju verifikācija par to jāinformē namu pārvaldnieks.

Ūdens patēriņa skaitītāju nomaiņas/verifikācijas aktu un skaitītāju sertifikātus var iesniegt:

  • elektroniski portālā www.e-parvaldnieks.lv sadaļā “Ūdens skaitītāji” apakšsadaļā “Iesniegt jauno ūdens patēriņa skaitītāju maiņas aktu”  (iesniegšanas pamācība)
  • atstājot dokumentus tiem paredzētā pastkastē jebkurā no mūsu klientu apkalpošanas centriem, norādot arī tālruņa nr. saziņai ar Jums
  • klātienē, iesniedzot jebkurā SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” klientu apkalpošanas centrā