Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Operatīvi veicot darbus, 10 ēkās atjaunota ūdensapgāde

2023-03-29

Avārijas situācijas ir nepatīkama realitāte, ar kuru nākas saskarties ikvienam no mums, un, kā likums tieši tad, kad tās negaida! Runājot par daudzdzīvokļu dzīvojamajām mājām, pat gadījumos, kad mājas iekšējie koplietošanas inženiertīkli ir labā stāvoklī, nereti bojājums rodas āra teritorijas koplietošanas inženiertīklos, bieži posmos, kas apgādā vairākas ēkas un nodrošina tām pilnvērtīgu ūdensapgādi vai citus ikdienā būtiskus komunālos pakalpojumus – gāzes apgādi, elektroapgādi un siltumapgādi.

Tieši šāda situācija notika Andreja Saharova ielā, kur plīstot aukstā ūdens maģistrālajam cauruļvadam, kas atrodas braucamajā zonā, tuvākās 10 ēkas palika bez ūdensapgādes. Nekavējoties ierodoties avārijas dienestam, kā arī SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) inženieriem, tiek pieņemts lēmums uzsākt ārpuskārtas remontdarbus. Par avārijas situāciju tika informēti māju iedzīvotāji un pieņemts lēmums avārijas novēršanai strādāt diennakts režīmā. Tuvāko stundu laikā objektā ierodas meistari ar nepieciešamo tehniku, lai uzsāktu darbus.

Ne mazāk svarīgs jautājums avārijās situācijā ir ūdens piegāde mājām, ko skārusi avārija. Tāpēc paralēli remontdarbu organizēšanai, tika nekavējoties nodrošinātas dzeramā ūdens piegādes mājām, kuras skāra ūdensvada avārija.

Bernhards Maļinovskis, RNP valdes loceklis: “Jebkuru pakalpojumu sniedzēju mēs vislabāk varam novērtēt neordinārā situācijā, kad notikusi kāda avārija vai cita ķibele. Ja pakalpojuma sniedzējs spēj atrisināt problēmu iespējami īsā laika sprīdī, tā ir kvalitātes zīme, kas raksturo profesionālismu. RNP notiek apjomīgas organizatoriskas izmaiņas, kuru mērķis ir pārvaldnieka reakcijas laika īsināšana visos aspektos – sākot ar avāriju novēršanu, efektīvu atbalstu lēmumu pieņemšanā, beidzot ar iespējami ātru atbilžu sniegšanu uz klientu jautājumiem. Tie ir ambiciozi mērķi, tomēr jau šobrīd ir redzami uzlabojumi.”

Veicot rakšanas darbus arī diennakts tumšajā laikā, ātri tika identificēts bojātais caurules posms, veikta tā nomaiņa. Visām mājām, kurām ūdensapgāde tika nodrošināta no avārijas skartā maģistrāla ūdensvada, ūdensapgādes pakalpojums ir atjaunots pilnībā.

Ikdienas darbā nākas saskarties ar situācijām, kad avārijas novēršana aizņem ilgāku laiku kā klienti vēlētos. Piemērs, kad A.Saharova ielā stundas laikā pēc avārijas konstatācijas bija iespējams nonākt jau līdz reāliem remonta darbiem, skaidri pierāda to, ka efektīvi iesaistoties visu līmeņu darbiniekiem, izmantojot mūsdienās tik pieejamos digitālos risinājumus, lēmumu pieņemšana var notikt ātri un efektīvi. Klientiem 10 mājās ūdens apgāde tika nodrošināta rekorda ātros termiņos. Pateicamies visiem iesaistītajiem par profesionālu un operatīvu rīcību!