Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Preses konferencē RNP valdes priekšsēdētājs informēs par siltuma pieslēgšanu klientu dzīvojamās ēkās

2018-10-11

Šā gada 12. oktobrī plkst. 11.00, Čaka ielā 42, SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) valdes priekšsēdētājs Aivars Gontarevs informēs par situāciju ar siltuma pieslēgšanu klientu dzīvojamās ēkās. Preses konferencē tiks sniegta jaunākā informācija par pieslēgto māju skaitu, kā arī plānoto periodu visu uzņēmuma ēku apkures sistēmu atgaisošanai.

Apkures pieslēgšanu nodrošina 250 RNP, AS “Rīgas siltums” un PS “Siltumserviss Rīga” darbinieki, strādājot bez brīvdienām. Jau iepriekš informējām, ka pieslēgšana siltumam RNP ēkām tiks veikta līdz 20. oktobrim. Šobrīd plānots pieslēgšanu pabeigt ātrāk, ēkas bez tehniskām problēmām pieslēdzot līdz šīs nedēļas beigām.

Lai pēc iespējas operatīvāk reaģētu uz klientu pieteikumiem, nolemts līdzās esošajiem komunikācijas kanāliem, izveidot jaunu, ērtu un nepārtraukti pieejamu komunikācijas kanālu http://www.siltumserviss.lv/zino/, ko līdz šodienas plkst. 10.00 informācijas iesniegšanai izmantoja gandrīz 1500 RNP klientu.

Jāatzīmē, ka gandrīz visām ēkām, izņemot ēkas ar tehniskām problēmām, sistēmu atgaisošana tiks pabeigta līdz 22. oktobrim.

Atgādinām, ka lielākā daļa RNP pārvaldībā esošo daudzdzīvokļu dzīvojamo māju siltumapgādes sistēmu darbojas, pamatojoties uz automatizēto siltummezglu iestatījumiem. Tas nozīmē, ka, paaugstinoties gaisa temperatūrai, tiek samazināta apkures temperatūra. Sekojoši katrai mājai apkures sistēma regulējas automātiski, atbilstoši āra gaisa temperatūrai. Uzsākot apkures sezonu, gan ir jārēķinās ar to, ka ēkai ir nepieciešams laiks, lai uzsiltu – apkures pieslēgšanas sistēmas darbība nostabilizējas vidēji 2 nedēļu laikā pēc pieslēgšanas un temperatūras nostabilizēšanās. Taču šajos mainīgajos laika apstākļos, ar augstu diennakts temperatūras svārstības amplitūdu, nevar izslēgt, ka siltumsistēmas darbības stabilizēšanās var ieilgt.