Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Rīgas klientu centrā izveidots pirmais ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas terminālis

2013-04-25

No 2013.gada 25.aprīļa SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) terminālī Rīgas klientu centrā Brīvības ielā 49/53, Rīgā, iespējams elektroniski nodot ūdens skaitītāju rādījumus.

Termināla uzstādīšana sniegs iespēju RNP klientiem elektroniski nodot ūdens skaitītāju rādījumus klātienē, tādējādi modernizējot līdzšinējo ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas veidu – veidlapas aizpildīšanu rakstveidā un nogādāšanu speciāli izveidotā pastkastītē. Ūdens skaitītāju rādījumu ievadīšanu terminālī iespējams veikt katru mēnesi, sākot no 25. līdz 27. datumam.

Konsultāciju par ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas termināla lietošanu iespējams saņemt pie RNP Klientu apkalpošanas centra speciālistiem. Gadījumā, ja RNP klientu atsaucība par termināla izmantošanu būs pozitīva, plānots izvietot papildus terminālus arī citos uzņēmuma Klientu apkalpošanas centros.

Šobrīd RNP klienti ūdens skaitītāju rādījumus var nodot elektroniski – portālā www.e-parvaldnieks.lv un ievadot skaitītāju rādījumus Rīgas klientu centrā izvietotajā RNP terminālā, kā arī rakstveidā – aizpildot veidlapu un ievietojot to speciāli izveidotā pastkastītē.