Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

RNP atjauno līgumsodu piemērošanu par klientu kavētiem maksājumiem

2022-06-28

Sākot ar 1. jūliju SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) atjauno līgumsoda jeb nokavējuma procentu piemērošanu uzņēmuma klientiem. Visā Covid-19 pandēmijas periodā RNP bija atcēlis līgumsoda piemērošanu, tomēr beidzoties ārkārtējai situācijai, kā arī ņemot vērā, ka uzņēmuma klientiem būtisku pakalpojumu sniedzēji lēmuši atsākt piemērot nokavējuma procentus, arī RNP tos atjauno.

Kopumā divarpus gadus SIA “Rīgas namu pārvaldnieks”, SIA “Rīgas ūdens” un AS “Rīgas siltums” nepiemēroja nokavējuma procentus, tomēr noslēdzoties ārkārtējai situācijai, faktiski ir beidzies pamatojums nokavējuma procentu nepiemērošanai.

Kopš 2020. gada RNP klientu norēķinu disciplīna uzlabojusies, sasniedzot jau vairāk kā 80%. Tie ir klienti, kuri rēķinus apmaksā noteiktajā termiņā. Labā ziņa, ka tādejādi nokavējuma procenti skars mazāk klientu.

Pakalpojumu sniedzēju piegādātie pakalpojumi veido būtisku daļu no RNP komunālo pakalpojumu rēķinu apjoma. Būtiski par tiem ir norēķināties savlaicīgi, lai pakalpojuma saņemšana netiktu pārtraukta, bet ja rodas problēmas ar rēķinu apmaksu, iespējams vērsties pēc palīdzības sociālajā dienestā.

Diemžēl, ņemot vērā ģeopolitisko situāciju, nākamā apkures sezona būs nopietns pārbaudījums visiem – prognozes liecina, ka piemēram, rēķina pozīcija par apkuri rudens sezonā  var pieaugt līdz pat divām reizēm.