Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

RNP atsāk klientu pieņemšanu bez iepriekšējā pieraksta

2020-07-03

No šodienas, 3. jūlija, SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) Klientu apkalpošanas centrā atsāk klientu apkalpošanu klātienē ierastajā režīmā – bez iepriekšējā pieraksta. Klienti tiks apkalpoti, ievērojot Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanas noteikumus – kontrolējot apmeklētāju plūsmu. Uzzini sev tuvāko RNP Klientu apkalpošanas centru un tā darba laiku šeit.

Apmeklējot RNP klientu apkalpošanas centrus klātienē, lūdzam būt piesardzīgiem un atbildīgiem, kā arī ievērot visus joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – roku dezinfekciju, 2 metru distances ieturēšanu no citiem cilvēkiem, klepošanas higiēnas ievērošanu savai un apkārtējo drošībai, kā arī iespēju robežās lietot mutes un deguna aizsegu (īpaši personām vecumā virs 65 gadiem). Pakalpojumus klātienē nevarēs saņemt personas, kurām noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai izolācija, vai kurām ir elpceļu infekcijas slimības pazīmes.

Tomēr, lai atbalstītu vīrusa izplatības ierobežošanu, aicinām joprojām iespēju robežās risināt jautājumus un iesniegt dokumentus attālināti:

  • zvanot uz 8900 (informatīvais tālrunis);
  • rakstot uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums. Piesakot pakalpojumu un iesniedzot dokumentus, tos jāsagatavo un jānoformē atbilstoši normatīvo aktu prasībām, un jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu. Ūdens patēriņa skaitītāju verifikācijas un to sertifikātu iesniegšana ir pieļaujama arī bez droša elektroniskā paraksta;
  • sūtot ziņu Facebook @rigasnamuparvaldnieks un Twitter @rnparvaldnieks​;
  • atstājot dokumentus RNP Klientu apkalpošanas centra pastkastītē, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums.