No šodienas, 3. jūlija, SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) Klientu apkalpošanas centrā atsāk klientu apkalpošanu klātienē ierastajā režīmā – bez iepriekšējā pieraksta. Klienti tiks apkalpoti, ievērojot Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanas noteikumus – kontrolējot apmeklētāju plūsmu. Uzzini sev tuvāko RNP Klientu apkalpošanas centru un tā darba laiku šeit.
Apmeklējot RNP klientu apkalpošanas centrus klātienē, lūdzam būt piesardzīgiem un atbildīgiem, kā arī ievērot visus joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – roku dezinfekciju, 2 metru distances ieturēšanu no citiem cilvēkiem, klepošanas higiēnas ievērošanu savai un apkārtējo drošībai, kā arī iespēju robežās lietot mutes un deguna aizsegu (īpaši personām vecumā virs 65 gadiem). Pakalpojumus klātienē nevarēs saņemt personas, kurām noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai izolācija, vai kurām ir elpceļu infekcijas slimības pazīmes.
Tomēr, lai atbalstītu vīrusa izplatības ierobežošanu, aicinām joprojām iespēju robežās risināt jautājumus un iesniegt dokumentus attālināti: