Beidzoties valstī noteiktajai ārkārtējai situācijai, no 10. jūnija SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) atsāk klientu pieņemšanu klātienē visos uzņēmuma klientu apkalpošanas centros. Lai arī turpmāk nodrošinātu nepieciešamo distancēšanos, kā arī mazinātu Covid-19 izplatības riskus, klientu pieņemšana notiks pēc iepriekšēja pieraksta – zvanot pa tālruni 8900 vai aizpildot e-pierakstu interneta vietnē https://apmekle.rnparvaldnieks.lv/, norādot klientu apkalpošanas centru, kuru klients vēlas apmeklēt, kā arī apmeklējuma laiku. Pēc apstiprinājuma saņemšanas savā e-pastā, gaidām Jūs izvēlētajā klientu apkalpošanas centrā.
RNP aicina visus klientus ierasties precīzi norādītajā laikā un klientu apkalpošanas zālē ieiet tikai tad, kad tiks uzaicināti. Klientu apkalpošanas centru telpās RNP aicina ievērot distanci, izmantot savus mutes un deguna aizsegus un personiskos rakstāmpiederumus.
Aicinām arī turpmāk, iespēju robežās izmantot visas elektroniskās saziņas iespējas, izvērtēt nepieciešamību apmeklēt tikšanos klātienē uzņēmuma klientu apkalpošanas centros – joprojām attālināti var iesniegt dokumentus, risināt jautājumus un saņemt konsultāciju: