Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

RNP atsāk klientu pieņemšanu klātienē visos klientu apkalpošanas centros pēc pieraksta

2020-06-09

Beidzoties valstī noteiktajai ārkārtējai situācijai, no 10. jūnija SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) atsāk klientu pieņemšanu klātienē visos uzņēmuma klientu apkalpošanas centros. Lai arī turpmāk nodrošinātu nepieciešamo distancēšanos, kā arī mazinātu Covid-19 izplatības riskus, klientu pieņemšana notiks pēc iepriekšēja pieraksta – zvanot pa tālruni 8900 vai aizpildot e-pierakstu interneta vietnē https://apmekle.rnparvaldnieks.lv/, norādot klientu apkalpošanas centru, kuru klients vēlas apmeklēt, kā arī apmeklējuma laiku. Pēc apstiprinājuma saņemšanas savā e-pastā, gaidām Jūs izvēlētajā klientu apkalpošanas centrā.

RNP aicina visus klientus ierasties precīzi norādītajā laikā un klientu apkalpošanas zālē ieiet tikai tad, kad tiks uzaicināti. Klientu apkalpošanas centru telpās RNP aicina ievērot distanci, izmantot savus mutes un deguna aizsegus un personiskos rakstāmpiederumus.

Aicinām arī turpmāk, iespēju robežās izmantot visas elektroniskās saziņas iespējas, izvērtēt nepieciešamību apmeklēt tikšanos klātienē uzņēmuma klientu apkalpošanas centros – joprojām attālināti var iesniegt dokumentus, risināt jautājumus un saņemt konsultāciju:

  • zvanot uz 8900 (informatīvais tālrunis);
  • sūtot vēstuli uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • sūtot ziņu Facebook @rigasnamuparvaldnieks un Twitter @rnparvaldnieks;
  • atstājot dokumentus Klientu apkalpošanas centra pastkastītē, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • ar pasta starpniecību, nosūtot dokumentus uz SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.