Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

RNP atsāk klientu pieņemšanu klātienē

2022-02-28

Noslēdzoties valstī noteiktajai ārkārtējai situācijai, no šā gada 1. marta SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) atsāk klientu pieņemšanu klātienē (izņemot sestdienas) uzņēmuma klientu apkalpošanas centros (KAC) un teritoriālajos iecirkņos gan ar, gan bez iepriekšēja pieraksta. Klientu pieņemšana notiks epidemioloģiski nedrošā vidē jeb neuzrādot darbspējīgu Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu. Tikšanās ar speciālistiem teritoriālajos iecirkņos un KAC notiks:

  • teritoriālajos iecirkņos – pēc iepriekšējā pieraksta;
  • Rīgas klientu centrā, Brīvības iela 49/53, Rīgā – pēc iepriekšējā pieraksta;
  • pārējos RNP KAC – rindas kārtībā, t.i., neveicot iepriekšēju pierakstu.

 

Apmeklējumam var pieteikties e-pieraksta vietnē https://rnp.reservio.com/  vai zvanīt uz informatīvo tālruni 8900.

 

RNP atgādina, ka KAC un teritoriālos iecirkņus var apmeklēt, lietojot medicīnisko sejas masku vai respiratoru bez vārsta (FFP2 vai augstākas klases masku), kā arī ievērojot distanci starp citiem klientiem. Tie, kuri prasības neievēro, telpās ienākt nedrīkst. Ja ir noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai izolācija, vai ir elpceļu infekcijas saslimšanas pazīmes, lūdzam KAC un teritoriālos iecirkņos neapmeklēt!

 

Klientu apkalpošanas laiks tiek noteikts līdz 15 minūtēm. Ja klientu pieplūdums palielināsies, to plānots samazināt līdz 10 minūtēm. Aicinām jau savlaicīgi sagatavot visus nepieciešamos dokumentus, piemēram, personu apliecinošu dokumentu, zemesgrāmatu, iesniegumu un citus, to iesniegšanai.

 

RNP lūdz klientus būt saprotošiem, ja rodas nelielas nobīdes iepriekš plānotajā apkalpošanas laikā. Klientiem jāņem vērā, ka gadījumos, ja dokumenti jānoformē pēc īpašumtiesību maiņas, tas prasa ilgāku laiku – aptuveni līdz 1 stundai.

 

Joprojām, lai mazinātu Covid-19 izplatības riskus, aicinām klientus risināt jautājumus attālinātā formā.

 

Saņemt konsultāciju vai iesniegt dokumentus, kas saistīti ar dzīvojamās mājas pārvaldīšanas jautājumiem, iespēju robežās aicinām izmantot neklātienes apkalpošanas kanālus:

  • zvanot 8900 (informatīvais tālrunis);
  • rakstot uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • sūtot privātu ziņu Facebook @rigasnamuparvaldnieks un Twitter @rnparvaldnieks​;
  • atstājot dokumentus RNP KAC pastkastītē, norādot arī tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • ar pasta starpniecību uz RNP juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.

 

Aicinām klientus laicīgi pārbaudīt savos dzīvokļu īpašumos esošos ūdens patēriņa skaitītāju (ŪPS) verifikācijas termiņus. Atgādinām, ja dzīvokļu ŪPS verificēšanas termiņš beidzies pirms ārkārtējās situācijas vai tās laikā, šo ŪPS verificēšana veicama triju mēnešu laikā pēc ārkārtējās situācijas beigām*. Tas nozīmē – pieļaujamais laika periods ŪPS verificēšanai, nomaiņas akta un sertifikāta iesniegšanai pārvaldniekam ir trīs mēneši pēc ārkārtējās situācijas beigām jeb līdz 2022. gada 28. maijam.

 

Pēc ŪPS nomaiņas/verificēšanas, lai dati sistēmā tiktu nomainīti, aicinām dokumentus iesniegt korekti. Plašāka informācija šeit.

Aicinām klientus sekot līdzi aktuālajai informācijai. Būt saprotošiem, ja zvana gaidīšanas laiks vai atbildes uz e-pastiem/iesniegumiem ir nedaudz ilgāks.

Pateicamies par sapratni!

 

Please accept marketing-cookies to watch this video. Learn more

 

* Ministru kabineta noteikumi Nr.1013 “Kārtība, kādā dzīvokļa īpašnieks daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā norēķinās par pakalpojumiem, kas saistīti ar dzīvokļa īpašuma lietošanu”.