SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) šodien savus klientus iepazīstina ar jauno virtuālo asistentu Juri. Uzņēmums, turpinot digitālo risinājumu ieviešanu ikdienas pakalpojumu sniegšanā, piedāvā klientu ērtībai mūsdienīgu saziņas platformu, kur komunicēt ar pārvaldnieku. Virtuālais asistents sniegs atbildes par kopības lēmumu pieņemšanu, norēķiniem, īpašumtiesību maiņu, reģistrēs avārijas pieteikumu vai nodrošinās saziņu ar klientu centru.
RNP valdes locekle Laila Keisele: “Turpinot uzņēmuma transformāciju, lai pilnveidotu sniegtā pakalpojuma kvalitāti un nodrošinātu klientiem ērtākus saziņas kanālus, piedāvājam jaunu, tiešsaistes saziņas platformu – virtuālo asistentu, kurš ne tikai sniegs atbildes, bet arī reģistrēs un pieņems klientu iesniegumus. Esam lepni par paveikto, jo esam pirmie nozarē, kuri piedāvā šādu risinājumu! Līdz šim esam jau īstenojuši vairākas digitālas iniciatīvas, tās galvenokārt saistītas ar būtiski lielāku informācijas apjoma pieejamību mūsu klientiem vortālā e-parvaldnieks.lv.”
Virtuālais asistents Juris ir pieejams RNP mājas lapā rnparvaldnieks.lv – 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Ņemot vērā, ka jautājumu loks, kas aptver pārvaldīšanas jomu, ir ārkārtīgi plašs, aicinām klientus būt izprotošiem, jo Juris vēl trenējas savā jaunajā amatā. Ierosinājumu un neskaidrību gadījumos aicinām rakstīt uz virtuālā asistenta Jura atbalsta e-pastu virtualais.asistents@rnparvaldnieks.lv.
Darbs pie virtuālā asistenta izstrādes aizņēma aptuveni 4 mēnešus. Juri palīdzēja radīt pieredzējis uzņēmums digitālo risinājumu jomā SIA “Tilde”.
SIA “Tilde” valdes priekšsēdētājs Artūrs Vasiļevskis: “Mums ir patiess prieks sadarboties ar Rīgas namu pārvaldnieku kā pirmo apsaimniekotāju Baltijā, kas ieviesis mākslīgajā intelektā balstītu sarunbotu klientu apkalpošanai. Pēdējos gados mākslīgais intelekts ir strauji attīstījies un sabiedrības ikdienā ienācis elpu aizraujošā ātrumā. Šķiet, ChatGPT sarunbota parādīšanās ir rosinājusi interesi un parādījusi lietotājiem, cik daudzveidīgos veidos varam izmantot šīs tehnoloģijas. Juris ir vēl viens piemērs, kā pielāgotas mākslīgā intelekta tehnoloģijas sarunbota risinājumā spēj nest praktisku pienesumu gan pakalpojuma sniedzējam, gan pakalpojuma saņēmējam. Ar nepacietību gaidām Jura pirmās sarunas un mācības, ko attīstīt jau nākamajos izaugsmes posmos, paceļot virtuālo asistentu nozīmi klientu apkalpošanā pavisam jaunā līmenī.”
Kā radās Juris? Nonācām pie secinājuma, ka mums ir ļoti vajadzīgs virtuālais asistents, jo pakāpeniski mūsu klienti arvien vairāk lieto e-vidi. Virtuālā asistenta izstrāde bija likumsakarīgs solis digitalizācijas procesā. Aptaujājām klientus, kāds būtu labākais pārvaldnieks, atbildes bija dažādas – Jaudīgs, Uzmanīgs, Rūpīgs, Izglītots, Saimniecisks. Ģimenes cilvēks, kurš ir aktīvs savā vietējā kopienā. Kad jautājām par to, kā viņu sauktu, tad līderos bija tieši vārds – Juris – pirmais vārds, kurš nāk prātā, kad vajadzīgs atbalsts mājas pārvaldīšanas jautājumos. |