Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

RNP izvērtē aizvadīto zāles pļaušanas sezonu

2021-11-10

SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) regulāri uzlabo klientiem sniegto pakalpojumu kvalitāti, ka arī ikdienā meklē arvien jaunus veidus kā samazināt izmaksas un kā ieviest jaunus mehanizētus risinājumus pakalpojumu sniegšanā. Pēdējā gada laikā metodiski pilnveidojot iepirkumu sistēmu un kritērijus, bija iespējams panākt būtisku izmaksu samazinājumu virknei sniegto pakalpojumu, piemēram, samazināt izmaksas, kas skar zāles pļaušanu, pakalpojuma cenu samazinot divas reizes.

 

Zāles pļaušanas sezona tika uzsākta maija vidū. Savukārt, noslēdzošā pļaušanas reize bija septembra beigās. Zāles pļaušana dzīvojamo māju piesaistītajās teritorijās tiek organizēta tā, lai tiktu ievēroti Rīgas domes 2015. gada 28.aprīļa saistošie noteikumi Nr.146 “Rīgas pilsētas teritorijas kopšanas un būvju uzturēšanas saistošie noteikumi”. Proti, zāle nedrīkst pārsniegt 20cm atzīmi, vēlams, lai teritorija tiktu sakopta un zāle nebūtu garāka par pieļaujamo.

 

Lai gan plānveida pļaušana tika noslēgta septembrī, atsevišķos gadījumos, kad klienti vēršas ar pakalpojuma pieprasījumu, zāles pļaušana tiek veikta arī ārpus kāda noteikta grafika. Pēdējās pļaušanas reizes atsevišķās teritorijās, kur zāles garums traucēja teritorijas kopšanu, piemēram, lapu savākšanu.

 

Vasaras sezonā pavisam bija ieplānotas piecas pļaušanas reizes, tomēr faktiski daļā pārvaldīšanā esošo ēku teritorijās tika veiktas tikai trīs, bet daļā četras pļaušanas reizes. Atšķirīgais skaits saistīts ar to, ka plānojot pļaušanu tiek ņemti vērā laikapstākļi un pļaušanas tiek organizētas pēc nepieciešamības Piemēram, šajā vasarā bija salīdzinoši karsti laikapstākļi un daļa Rīgas zālāju cieta no ūdens trūkuma, palēninot veģetāciju un mazinot pļaušanas nepieciešamību.

 

Informējam, ka noslēdzot pļaušanas sezonu, tiek uzsākts darbs pie gatavības plāna izstrādes ziemas periodam, kad aktuāls kļūs sniega tīrīšanas pakalpojums. Plānoti dažādi jauni risinājumi, lai ņemot vērā situāciju, ko ietekmē Covid-19, ar uzkopšanas darba veicējiem kopumā, klienti nepiedzīvotu neērtības.