Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

RNP klientu apkalpošanas centri pieņem klientus “zaļajā režīmā”

2021-11-15

Lai ierobežotu infekcijas Covid-19 izplatību valstī, no 2021. gada 15.novembra līdz 2022. gada 12. janvārim RNP pakalpojumu saņemšana Klientu apkalpošanas centrā (KAC) klātienē arī turpmāk tiks nodrošināta tikai zaļajā režīmā. Klātienes apmeklējumam nepieciešams iepriekš pieteikties e-pieraksta vietnē https://rnp.reservio.com/ vai zvanot 8900 (informatīvais tālrunis). Lai pieteikuma statuss tiktu apstiprināts, dzīvokļa īpašniekam vai tā pilnvarotajai personai obligāti jānorāda vārds, uzvārds, e-pasts, tālruņa nr., adrese un īss jautājuma apraksts.

Ierodoties klientu apkalpošanas centrā, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam vakcinācijas sertifikātam. Apmeklējot KAC, apmeklētājiem ir jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi – vilkt sejas masku, ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas.

Konsultācijas laiks – ne ilgāks par 15 minūtēm. Klienti KAC tiks ielaisti tikai pieraksta kārtībā, un lūgums ierasties ne ātrāk kā 5 minūtes pirms pieraksta. Aicinām jau laicīgi sagatavot visus nepieciešamos dokumentus iesniegšanai KAC.

Klientu pieņemšana tiek organizēta atbilstoši valstī noteiktajām epidemioloģiskās drošības prasībām un Slimību profilakses un kontroles centra rekomendācijām, t.sk. virsmu dezinfekcija notiek pēc katra klienta. Roku dezinfekcijas līdzekļi būs pieejami arī klientiem.

 

Klienti bez iepriekšējā pieraksta netiks pieņemti.

 

Klienti, kuriem nav vakcinācijas sertifikāta, saņemt konsultāciju vai iesniegt dokumentus, kas saistīti ar dzīvojamās mājas pārvaldīšanas jautājumiem, var attālināti:

  • zvanot 8900 (informatīvais tālrunis);
  • rakstot uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • sūtot privātu ziņu Facebook @rigasnamuparvaldnieks un Twitter @rnparvaldnieks​;
  • atstājot dokumentus RNP KAC pastkastītē, norādot arī tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • ar pasta starpniecību uz RNP juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.

 

Mūsu mājas lapas sadaļā “Klientiem – Jautājumi/Atbildes” esam sagatavojuši atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Aicinām klientus sekot līdzi aktuālajai informācijai. Būt saprotošiem, ja zvana gaidīšanas laiks vai atbildes uz e-pastiem/iesniegumiem ir jāgaida ilgāk.

Pateicamies par sapratni!