Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

RNP klientu maksātspēja labāka nekā pirms gada

2022-08-03

Jau trešo gadu pēc kārtas uzlabojas SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) klientu maksāšanas disciplīna. Izaugsme turpinās arī šogad, neraugoties uz 17% pieaugumu pakalpojumu cenām – siltumenerģija, ūdensapgāde un kanalizācija, elektroenerģija, kā arī atkritumu apsaimniekošana. Jūnija mēnesī maksāšanas disciplīna ir uzlabojusies par 2%, savukārt salīdzinot ar 2020. gada jūniju – par 10%.

 

Izmaiņas pakalpojumu apmaksas disciplīnā saistītas ar virkni aspektiem, piemēram, sekmīga atgādinājumu ieviešana par apmaksas termiņa iestāšanos – atgādinājumi par rēķinu apmaksu, informatīvie paziņojumi, SMS apziņošanas, kā arī veiktās preventīvās parādu atgūšanas darbības.

 

Šī brīža aktuālākais uzdevums RNP ir mazināt apkures parādu par pēdējo apkures sezonu, lai netiktu kavēta tās pieslēgšana gaidāmajā apkures sezonā. RNP klientu parāds par siltumenerģijas pakalpojumu AS “RĪGAS SILTUMS” pēdējās apkures sezonas laikā sastādīja 3,9 milj. EUR. Turpinot aktīvu darbu apkures parāda samazināšanai, tas par aizvadīto apkures sezonu ir 1,4 milj. EUR.

 

SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” valdes priekšsēdētājs Ronalds Neimanis:Pašreizējā ģeopolitiskā situācija, ko pavada ārkārtīgi straujš energoresursu cenu kāpums ir izaicinājums siltuma piegādātājiem, ēku pārvaldniekiem, tomēr prioritāri tas ir izaicinājums visiem valsts iedzīvotājiem, tāpēc vēlos pateikties Ekonomikas ministrijai, ka tā 28. jūlijā atkārtotai izskatīšanai iesniegusi Ministru kabineta noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta 2008. gada 21. oktobra noteikumos Nr. 876 “Siltumenerģijas piegādes un lietošanas noteikumi””. Ceram, ka jaunais regulējums stāsies spēkā līdz ar apkures sezonas sākumu, lai tās pieslēgšana notiktu bez aizķeršanās. Izsakām pateicību visiem mūsu klientiem, kuri veic savlaicīgu rēķinu apmaksu. Apzinoties ar apkures sezonu saistītos riskus,  ceram, ka valsts atbalsta programma atvieglos iedzīvotāju iespēju norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem.”

 

Gadījumos, kad ir radušās finansiālas grūtības un nav iespējams veikt rēķinu savlaicīgu apmaksu, RNP aicina nekavējoties vērsties Rīgas Sociālajā dienestā, jo, iekavējot vienu vai vairāku mēnešu maksājumus, izkļūšanu no parādsaistībām par saņemtajiem pakalpojumiem kļūst aizvien grūtāka. Papildu informācija pieejama, zvanot pa Rīgas domes Labklājības departamenta BEZMAKSAS informatīvo tālruni 80005055, ārpus darba laika darbojas balss pastkastīte, vai darba dienās darba laikā pa Rīgas Sociālā dienesta informatīvo tālruni 67105048. Aktuālā informācija mājas lapā: www.ld.riga.lv.