Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

RNP klientus apkalpo tikai pēc iepriekšēja pieraksta

2020-11-09

SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP), ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un apzinoties riskus saistībā ar Covid-19 izplatību Latvijā, no šā gada 9. novembra līdz 6. decembrim nodrošina klientu klātienes pieņemšanu Klientu apkalpošanas centros tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Tikšanos ar klientu apkalpošanas speciālistu jāpiesaka, zvanot uz tālruņa nr. 8900 darba dienās no plkst. 8:00 līdz plkst. 20:00 vai e-pieraksta vietnē https://apmekle.rnparvaldnieks.lv.

Klienti RNP Klientu apkalpošanas centrā tiks ielaisti tikai pieraksta kārtībā, tādēļ aicinām klientus ierasties ne ātrāk kā 5 minūtes pirms pieņemšanas laika. Klientu apkalpošanas centru adreses un darba laiki norādīti RNP mājas lapas sadaļā  “KLIENTI > KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRI”. Apmeklējot RNP telpas, obligāti jālieto mutes un deguna aizsegs vai vairogs. Lūgums laicīgi sagatavot visus nepieciešamos dokumentus iesniegšanai, kā arī līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam – pasei vai eID kartei.

Aicinām izvērtēt nepieciešamību apmeklēt tikšanos klātienē – joprojām attālināti var iesniegt dokumentus, risināt jautājumus un saņemt konsultāciju:

  • zvanot uz 8900 (informatīvais tālrunis);
  • sūtot vēstuli uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • sūtot ziņu Facebook @rigasnamuparvaldnieks un Twitter @rnparvaldnieks;
  • atstājot dokumentus Klientu apkalpošanas centra pastkastītē, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • ar pasta starpniecību, nosūtot dokumentus uz SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.

Iesniedzot iesniegumu, klientam obligāti jānorāda savs vārds un uzvārds, kontakttālrunis un pēc iespējas plašāka jāapraksta situācija, ko nepieciešams risināt. Iesūtot iesniegumu elektroniski, aicinām klientus nosūtīt tos no e-pasta adreses, ar ko autorizējies vortālā E-pārvaldnieks. Ja dzīvokļa īpašnieks nav autorizējis savu profilu vortālā, dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu. Nepieciešamības gadījumā iesniegumam pievienot dokumentu kopijas, kas apliecina iesniegumā minētos apstākļus. Iesniegums var būt pašrocīgi parakstīts, ja tas tiek ievietos Klientu apkalpošanas centra pastkastītē.

Aicinām klientus ievērot valstī noteiktos piesardzības pasākumus un sekot līdzi aktuālajai informācijai, kā arī būt saprotošiem, ja zvana gaidīšanas laiks vai atbildes uz e-pastiem/iesniegumiem ir jāgaida ilgāk. Ņemot vērā izmaiņas saziņā ar uzņēmumu, aicinām pieņemt situācijas, kurā speciālisti atbildi uz rakstisku iesniegumu sniedz pa tālruni.