Klientu ērtībai mājas lapā esam izveidojuši jaunu pieteikuma formu, lai informētu par neatliekamām sezonālām situācijām pakalpojumu sniegšanā. Jaunā komunikācijas forma pieejama šeit: Informē mūs!
Izveidotajā komunikācijas formā klientiem iespējams ērtā veidā informēt SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) speciālistus par kādu neatliekamu radušos situāciju, kas tieši saistīta ar sezonālām situācijām, piemēram, ziemā – bieza sniega sega, apledojusi un slidena ietve un piebraucamais ceļš, sniegs un lāstekas uz ēkas jumta. Taču gada siltākajos mēnešos – zāles pļaušana, neizvesti atkritumi, appludinātas ietves un piebraucamais ceļš.
Lai nosūtītu pieteikumu, RNP klientam obligāti jānorāda savas vārds, uzvārds, dzīvojamās mājas adrese un kontaktinformācija (e-pasts, tālruņa nr.). Aicinām mūsu klientus arī detalizēti aprakstīt pamanīto situāciju, lai atbildīgais speciālists varētu to operatīvi novērst. Nepieciešamības gadījumā atbildīgais speciālists sazināsies ar klientu.
Jaunais komunikācijas kanāls nav paredzēts, lai informētu par avārijas situācijām. Ja notikusi avārijas situācija, par to jāziņo, zvanot uz avārijas dienesta diennakts bezmaksas tālruni 80008989.
Būtiski atcerēties, ka pieteikuma forma nav paredzēta konsultācijām un informēšanai par citiem jautājumiem pakalpojuma sniegšanā – atbildes uz jautājumiem, piemēram, uzzināt, kā pareizi iesniegt ūdens patēriņa skaitītāju nomaiņas/verifikācijas dokumentus, kā pieteikt transportlīdzekļa novietošanas atļauju dzīvojamās mājas teritorijā, vai informēt par izdegušo spuldzīti koplietošanas kāpņu telpā, kas iesūtīti šajā komunikācijas kanālā, klientiem netiks sniegta.
Saņemt konsultāciju, kas saistīti ar dzīvojamās mājas pārvaldīšanas jautājumiem, un informēt par citām situācijām, kad tiek ietekmēta pakalpojuma saņemšana, aicinām klientus izmantot citus saziņas kanālus:
Ja radies kāds jautājums, aicinām ielūkoties mūsu mājas lapas sadaļā “Klientiem – Jautājumi/Atbildes”. Tur esam sagatavojuši informāciju/atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.