Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

RNP saviem klientiem nodrošinās savlaicīgu informāciju par apkures pieslēgšanu

2023-10-04

Šogad mainīta līdzšinējā kārtība, informējot klientus par apkures pieslēgšanas brīdi – turpmāk klienti individuāli tiks informēti par konkrētu apkures pieslēgšanas dienu, nevis vispārīgi par nedēļu, kurā tiek pieslēgta apkure. SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) klientiem par plānoto apkures pieslēgšanas datumu informāciju sniegs izmantojot pašapkalpošanās vortālu e-parvaldnieks.lv un RNP mobilo aplikāciju. Šobrīd vēl nav noteikts konkrēts apkures pieslēgšanas datums.

Turpinot veidot iespējami plašu pieejamo informāciju par īpašumu, RNP attīsta jaunus e-rīkus, kas dod iespēju ērtāk sekot līdzi aktualitātēm, kas saistītas ar īpašuma pārvaldīšanu. Līdz ar jaunās funkcionalitātes ieviešanu, klientiem būs iespēja redzēt provizorisko apkures pieslēgšanas termiņu, apkures pieslēgšanas statusu, klienti redzēs  informāciju, ja pieslēgšanas gaitā jāveic neplānoti darbi. Klientiem būs iespēja reģistrēt pieteikumus, kas saistīti ar apkures pieslēgšanu tieši vortālā www.e-parvaldnieks.lv, aplikācijā vai ar virtuālā asistenta “Juris” starpniecību. Tāpat klienti redzēs visus savus reģistrētos pieteikumus, kā arī varēs sekot līdzi to izpildes statusam, par ko saņems papildus paziņojumus. Jaunās funkcijas aplikācijā un pašapkalpošanās vortālā būs pieejamas līdz ko tiks uzsākta jaunā apkures sezona.

Māris Ozoliņš, RNP valdes priekšsēdētājs: “Mēs vēlamies, lai visa aktuālā informācija, kas saistīta ar īpašumu, klientiem būtu pieejama nepārtraukti, tāpēc turpinām darbu pie visaptverošas un iespējami saprotamas informācijas nodrošināšanas visiem dzīvokļu īpašniekiem. Jaunās funkcijas mūsu pašapkalpošanās vortālā un aplikācijā klientiem nodrošinās ērtu un ātru veidu, kā saņemt informāciju par plānotajiem darbiem tik būtiskā jautājumā kā apkures pieslēgšana. Svarīgi, lai klienti varētu iesniegt pieteikumu par apkures sistēmas traucējumiem ātri un vienkāršotā veidā. Tas ļaus arī mums ātrāk un efektīvāk veikt problēmu novēršanas pasākumus.”

 RNP aicina savus klientus izmantot mobilo lietotni RNP, kuras funkcionalitāte tiek papildināta ar jaunām, klientiem aktuālām funkcijām, lai iespējami vienkāršā un ērtā veidā uzzinātu būtisko informāciju par savu nekustamo īpašumu.

 

Jau ziņots, ka papildus pašapkalpošanās vortālam, RNP ieviesis mobilo lietotni jeb aplikāciju “RNP”, lai nodrošinātu ērtu un efektīvu pakalpojumu sniegšanu saviem klientiem. Aplikācijas lietotājs var būt ikviens RNP klients, kurš ir reģistrējies vortālā e-parvaldnieks.lv.

 

Mobilā lietotne “RNP” Android tālruņiem ir pieejama lejupielādei Google play veikalā: https://play.google.com/store/apps/details?id=lv.rnparvaldnieks.rnpmobile

Savukārt iOS tālruņiem tā lejupielādei ir pieejama App Store veikalā: https://apps.apple.com/lv/app/rnp/id6449402477