Turpinot digitalizāciju un virzību uz modernu ēku apsaimniekošanu, papildināta SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) virtuālā asistenta jeb čatbota Jura funkcionalitāte – ar lielā valodas modeļa (angļu valodā: Large Language Model jeb LLM) integrāciju. “Juris” papildus iepriekš definētajiem jautājumiem, atbildēm un lietotāju autentifikācijas risinājumiem, čatbots tagad ir aprīkots ar LLM balstītu jautājumu atbildēšanas sistēmu, kas apmācīta atlasīt atbildes no RNP mājas lapā publicētajiem juridiskajiem dokumentiem. Inovatīvais risinājums nodrošina efektīvāku apmācību, plašāku informācijas bāzi, tādējādi uzlabojot klientu apkalpošanas kvalitāti.
Daudzdzīvokļu namu apsaimniekošanas jomu regulē apjomīgs juridisko un normatīvo dokumentu klāsts. RNP klienti ar tiem var iepazīties arī uzņēmuma mājas lapā, taču to ir daudz. LLM integrācija bija nākamais solis, lai izveidotu izcilu klientu pieredzi un vēl vairāk digitalizētu uzņēmuma biznesa procesus, ļaujot klientiem iegūt arī izsmeļošas atbildes uz specifiskiem juridiskiem jautājumiem. Sadarbībā ar “Tilde” ir uzlabota RNP esošā virtuālā asistenta “Juris” funkcija, pievienojot LLM integrāciju – papildu iepriekš definētajiem jautājumiem, atbildēm un lietotāju autentifikācijas risinājumiem, čatbots tagad ir aprīkots ar LLM balstītu jautājumu atbildēšanas sistēmu, kas apmācīta atlasīt atbildes no RNP mājas lapā publicētajiem juridiskajiem dokumentiem.
Tagad virtuālais asistents “Juris”, kad klients uzdod jautājumu par juridisko informāciju, vispirms meklē savā datubāzē iepriekš sagatavotu atbildi. Ja tādas nav, tiek aktivizēts LLM serviss, kas, izmantojot informāciju no apmācības, formulē kodolīgu atbildi un pievieno saites uz atbilstošajiem dokumentiem, lai iegūtu vairāk informācijas.
RNP valdes loceklis Mārtiņš Paurs: “Klienta apmierinātība ir mūsu prioritāte. Lai nodrošinātu ātru un kvalitatīvu apkalpošanu, esam pilnveidojuši virtuālā asistenta “Juris” iespējas. Sadarbībā ar “Tilde” esam integrējuši lielo valodu modeļus. Šī inovācija ļauj Jurim sniegt ātras un precīzas atbildes uz klientu jautājumiem jebkurā diennakts laikā, kā arī nodrošina personalizētu pieeju katram klientam. Tā ir padarījusi komunikāciju ar virtuālo asistentu draudzīgāku un saprotamāku, vienlaikus ievērojami palielinot čatbota piedāvātās informācijas apjomu. Mēs esam lepni par to, ka esam ieviesuši šādu inovatīvu risinājumu ēku apsaimniekošanas nozarē, kā arī apliecinot mūsu apņemšanos ieviest jaunākās tehnoloģijas ēku apsaimniekošanas nozarē. Mēs plānojam turpināt paplašināt gan virtuālā asistenta, gan citus digitālos risinājumus, lai uzlabotu un papildinātu uzņēmuma sniegto pakalpojumu klāstu.”
RNP virtuālais asistents “Juris” jau apkalpojis vairāk nekā 160 tūkstošus RNP no 2023. gada marta, kad RNP sāka izmantot čatbotu. Integrācijas mērķis uz klientu jautājumiem atbildes sniegt ātri, precīzi un juridiski pamatotas, kā arī samazinot klientu atbalsta personāla darba slodzi.
“Esam patiesi priecīgi un lepni, ka RNP turpina sava sarunbota attīstību, izmantojot jaunākās ģeneratīvā mākslīgā intelekta un Tildes virtuālo asistentu platformas iespējas. Juris ne vien nodrošina RNP klientiem arvien plašāku un pilnvērtīgāku atbalstu, bet arī palīdz pašam RNP saglabāt inovāciju līdera pozīcijas mākslīgā intelekta tehnoloģiju izmantošanā ne vien Latvijā, bet arī Eiropā un pasaulē”, uzsver Tildes biznesa attīstības vadītājs Kaspars Kauliņš.
Juris jebkurā diennakts laikā ir sastopams RNP tīmekļvietnē rnparvaldnieks.lv, vortālā e-parvaldnieks.lv, mobilajā lietotnē “RNP” un RNP Facebook lapā, lai atbildētu uz klientu biežāk uzdotajiem jautājumiem.