Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” turpmāk viens tālruņa numurs – 8900!

2013-12-10

SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) klientu ērtībām izveidots vienots informatīvā tālruņa numurs – 8900! Vienota numura izveide nodrošinās labāku uzņēmuma sasniedzamību, kā arī kvalitatīvu, ātru klientu apkalpošanas un konsultēšanas procesu.

Turpmāk RNP klientiem vairs nebūs jāmeklē pareizais tālruņa numurs, lai noskaidrotu interesējošos jautājumus, kā arī nebūs jāiegaumē vairāki astoņus ciparus gari numuri, lai sazvanītu noteiktu uzņēmuma speciālistu – visiem gadījumiem, visiem jautājumiem viens numurs – 8900. Saņemot zvanu, operators konsultēs klientu par jebkuru ar apsaimniekošanu un pārvaldīšanu saistītu jautājumu, savukārt specifisku, sarežģītu jautājumu gadījumā pierakstīs klienta kontaktinformāciju un pēc atbilžu noskaidrošanas sazināsies ar klientu atsevišķi.

Norādām, ka vienotais informatīvais tālrunis ir standarta tālruņa numurs, proti, nav ne bezmaksas, ne arī paaugstinātas maksas tālrunis. Zvans tiek veikts uz stacionāru tālruņa numuru. Maksu par zvanu nosaka zvanītāja operators/izvēlētais tarifa plāns.

Maksa par zvanu uz RNP informatīvo tālr. nr. 8900 ir sarunu operatora noteikta, piemēram, SIA “Lattelecom” – 0,02-0,04 EUR/min (ņemot vērā zvanītāja pieslēguma/tarifa plāna veidu). Savukārt mobilo tālruņu operatoriem, piemēram, SIA “Latvijas Mobilais Telefons” tarifa plānam “Brīvība” maksa par zvanu noteikta 0,00 EUR/min, tarifa plānam “Mans mini” un “Mūsējie” – 0,11 EUR/min, SIA “Bite Latvija” populārākajiem tarifu plāniem – 0,11 EUR/min, SIA “TELE2” populārākajiem tarifu plāniem “3”, “5” un “Zelta” – 0,13 EUR/min. Izmaksu informācija apkopota 27.01.2014. Pirms zvana veikšanas aicinām vērsties pie operatora zvana izmaksu precizēšanai/aktualizēšanai.