Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Tehnisku iemeslu dēļ slēgts klientu apkalpošanas centrs "Daugava"

2022-09-01

Tehnisku iemeslu dēļ līdz 2022. gada 4. septembrim slēgts klientu apkalpošanas centrs (KAC) “Daugava” (Maskavas ielā 168, Rīgā).

Tuvākie KAC:

  • Rīgas klientu centrs – Brīvības ielā 49/53, Rīgā, 1. stāvā;
  • KAC “Austrumi” – Zebiekstes ielā 8, Rīgā, 1. stāvā.

Atgādinām, ka saņemt konsultāciju vai iesniegt dokumentus, kas saistīti ar dzīvojamās mājas pārvaldīšanas jautājumiem, var izmantot neklātienes apkalpošanas kanālus:

  • zvanot 8900 (informatīvais tālrunis);
  • rakstot uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • sūtot privātu ziņu Facebook vai Twitter;
  • atstājot dokumentus jebkurā RNP KAC pastkastītē, norādot arī tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • ar pasta starpniecību uz RNP juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.

 

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!