Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Sūdzības

Kas drīkst iesniegt sūdzību Dzīvokļa īpašnieks (fiziska/juridiska persona) vai dzīvokļa īpašnieka pilnvarotā persona (iesniedz/uzrāda vai pievieno iesniegumam notariāli apstiprinātu pilnvaru).

Rīgas domes dzīvojamo telpu un sociālo dzīvokļu īrnieki.

Kā iesniegt sūdzību Sūdzības pieņemam:

  • Papīra formātā, iesniedzot to kādā no SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” Klientu apkalpošanas centriem
  • Elektroniski, ar drošu elektronisko parakstu parakstīts iesniegums uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv
  • No elektroniskās pasta adreses, kas iepriekš ir autorizēta vortālā www.e-parvaldnieks.lv un personas identifikācija ir apliecināta ar internetbankas vai eID starpniecību
  • Pa pastu, nosūtot šādam adresātam:
    • Adresāts: SIA “Rīgas namu pārvaldnieks”
    • Adrese: Aleksandra Čaka iela 42, Rīga
    • Pasta indekss: LV-1011
  • Oficiālajā e-adresē sūdzībām, kuras iesniegtas, izmantojot personalizēto pastkastīti portālā latvija.gov.lv

 

Kā parakstīt sūdzību:

  1. Iesniedzot sūdzību papīra formātā, Jums tā pašrocīgi jāparaksta.
  2. Iesniedzot sūdzību elektroniski e-pastā, to jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu.
  3. Iesniedzot no www.e-parvaldnieks.lv autorizēta e-pasta un oficiālās e-adreses, sūdzību nav nepieciešams parakstīt.
Kā noformēt sūdzību Iesniegumā jānorāda:

  • Iesniedzēja vārds, uzvārds, adrese un personas kods
  • Sūdzības saturs brīvā formā, kurā aprakstāt savas sūdzības būtību, detalizēti norādot problēmu
  • Visai informācijai jābūt salasāmai un patiesai, pēc iespējas detalizētai. Ir svarīgi precīzi aprakstīt notikuma gaitu un minēt svarīgākos faktus, kas norāda uz sūdzības būtību
  • Datums, kad sagatavojāt sūdzību
  • Iesniedzēja paraksts (ar tā atšifrējumu) papīra dokumentiem un elektroniskais paraksts sūdzībai, kas iesniegta elektroniski e-pastā.

Jūsu un mūsu ērtībai aicinām izmantot sūdzības iesnieguma veidlapu.

Ko SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” darīs ar Jūsu sūdzību
  • Objektīvi izskatīsim, izvērtēsim situāciju un sniegsim atbildi
  • Nodrošināsim iesnieguma konfidencialitāti un personas datu aizsardzību
  • Klienta interesēs radīsim labāko risinājumu
  • Veidosim pasākumu kopumu, lai sūdzības cēlonis tiktu novērsts pēc iespējas ātrāk un tas neatkārtotos
Kad Jūs saņemsiet atbildi Atbildi sagatavosim:

  • Pēc iespējas īsākā laikā, bet ne ilgāk kā viena mēneša laikā
  • Rindas kārtībā attiecībā pret citiem saņemtajiem iesniegumiem